SapnaOnLine

 
 
Ovdje ste:: Lifestyle Zdravlje Hrana koja smiruje
 
 

Hrana koja smiruje

Ispis

Nakon stresnog radnog dana ili događaja, smirenje možete potražiti u zdravoj hrani koja će vas opskrbiti neophodnim vitaminima i mineralima. Bobičasto voće, orašasti plodovi, naranče i šparoge izvrsni su saveznici u borbi sa stresom.

U stresnim situacijama mnogi su skloni utjehu potražiti u hrani. Slatkiši su, naravno, najveća napast. No nakon pojedene čokoladice šećer u krvi naglo se diže, ali isto se tako naglo i spušta, a pri tom se oslobađa hormon stresa. Zbog toga se često osjećate još gore. No hrana koja smiruje ipak postoji i, što je najbolje, zaista djeluje.

Bobičasto voće

Umjesto tamanjenja M&M'sa u kriznim trenucima, radije jedite borovnice, brusnice, ribiz, maline, jagode... Ugljikohidrati u bobičastom voću imaju nizak glikemijski indeks, pa se šećer u krvi stoga podiže dosta sporo. Na taj ćete način izbjeći nagle promjene razine energije i raspoloženja. Osim toga, to je voće bogato vitaminom C koji je također sjajan saveznik u borbi sa stresom.


Orašasti plodovi

Samo šaka sušenog voća nadoknadit će dnevnu potrebu za vitaminima B kompleksa (orasi), cinkom (brazilski orasi), vitaminom E (bademi) koji pomaže u borbi s oštećenjima stanica koja su pak usko povezana s kroničnim stresom. Izbjegavajte zasoljene orahe i bademe ili one koji su prženi u ulju. Neočišćeni orašasti plodovi pomoći će vam, između ostalog, da se riješite negativne energije, i to svakim stiskom drobilice za ljusku.

Naranče

Osobe koje dnevno unose tisuću miligrama vitamina C imaju manju razinu hormona kortizola, kao i niži krvni tlak od onih koji to ne rade. Zato se preporuča dnevna konzumacija barem jedne naranče. Osim što ćete u organizam unijeti dovoljno vitamina C, guljenje naranče barem će vas nakratko opustiti. 

Šparoge

Stabljike šparoge sjajan su izvor folne kiseline i prirodni lijek za neraspoloženje. Da biste se riješili nagomilanog stresa, umočite šparoge u jogurt ili kiselo vrhnje i na taj način svom tijelu osigurajte i neophodnu dozu kalcija.

Crna čokolada

Iako nije znanstveno potkrijepljeno da čokolada ublažava stres, u stresnim situacijama ipak najčešće pribjegavamo toj 'slatkoj utjesi'. No umjesto obične mliječne, radije odaberite tamnu koja ima barem 70 posto kakaovca. Crna čokolada, bogata flavonoidima, antioksidansima iz ploda kakaovca, pomaže u borbi s rakom i bolestima srca i krvožilnog sustava, a snižava krvni tlak bez posljedica na tjelesnu težinu, krvnu plazmu ili šećer.

tportal.hr

 
 
 
 

Najčitanije u zadnjih 30 dana

Ko je tu?

Nijedno
Trenutno aktivnih Gostiju: 65 
 
 
 
 
nike tn pas cher nike tn pas cher nike tn pas cher nike tn pas cher air max pas cher air max pas cher stone island outlet stone island outlet stone island outlet stone island outlet stone island outlet stone island outlet barbour paris barbour paris barbour paris barbour paris barbour paris piumini peuterey outlet piumini peuterey outlet piumini peuterey outlet piumini peuterey outlet piumini peuterey outlet canada goose pas cher canada goose pas cher canada goose pas cher canada goose pas cher canada goose pas cher canada goose pas cher woolrich outlet online woolrich outlet online woolrich outlet online woolrich outlet online woolrich outlet online woolrich outlet online Fjllraven Kanken backpack Fjllraven Kanken backpack Fjllraven Kanken backpack Fjllraven Kanken backpack Fjllraven Kanken backpack Fjllraven Kanken backpack woolrich outlet online piumini woolrich outlet moncler outlet online moncler outlet piumini moncler outlet moncler outlet online peuterey outlet online peuterey outlet cheap oil paintings pop canvas art