SapnaOnLine

 
 
Ovdje ste:: Lifestyle Zdravlje Hrana koja smiruje
Greška
  • XML Parsing Error at 1:788. Error 9: Invalid character
 
 

Hrana koja smiruje

Ispis

Nakon stresnog radnog dana ili doga?aja, smirenje moete potraiti u zdravoj hrani koja ?e vas opskrbiti neophodnim vitaminima i mineralima. Bobi?asto vo?e, oraasti plodovi, naran?e i paroge izvrsni su saveznici u borbi sa stresom.

U stresnim situacijama mnogi su skloni utjehu potraiti u hrani. Slatkii su, naravno, najve?a napast. No nakon pojedene ?okoladice e?er u krvi naglo se die, ali isto se tako naglo i sputa, a pri tom se osloba?a hormon stresa. Zbog toga se ?esto osje?ate jo gore. No hrana koja smiruje ipak postoji i, to je najbolje, zaista djeluje.

Bobi?asto vo?e

Umjesto tamanjenja M&M'sa u kriznim trenucima, radije jedite borovnice, brusnice, ribiz, maline, jagode... Ugljikohidrati u bobi?astom vo?u imaju nizak glikemijski indeks, pa se e?er u krvi stoga podie dosta sporo. Na taj ?ete na?in izbje?i nagle promjene razine energije i raspoloenja. Osim toga, to je vo?e bogato vitaminom C koji je tako?er sjajan saveznik u borbi sa stresom.


Oraasti plodovi

Samo aka suenog vo?a nadoknadit ?e dnevnu potrebu za vitaminima B kompleksa (orasi), cinkom (brazilski orasi), vitaminom E (bademi) koji pomae u borbi s ote?enjima stanica koja su pak usko povezana s kroni?nim stresom. Izbjegavajte zasoljene orahe i bademe ili one koji su preni u ulju. Neo?i?eni oraasti plodovi pomo?i ?e vam, izme?u ostalog, da se rijeite negativne energije, i to svakim stiskom drobilice za ljusku.

Naran?e

Osobe koje dnevno unose tisu?u miligrama vitamina C imaju manju razinu hormona kortizola, kao i nii krvni tlak od onih koji to ne rade. Zato se preporu?a dnevna konzumacija barem jedne naran?e. Osim to ?ete u organizam unijeti dovoljno vitamina C, guljenje naran?e barem ?e vas nakratko opustiti. 

paroge

Stabljike paroge sjajan su izvor folne kiseline i prirodni lijek za neraspoloenje. Da biste se rijeili nagomilanog stresa, umo?ite paroge u jogurt ili kiselo vrhnje i na taj na?in svom tijelu osigurajte i neophodnu dozu kalcija.

Crna ?okolada

Iako nije znanstveno potkrijepljeno da ?okolada ublaava stres, u stresnim situacijama ipak naj?e?e pribjegavamo toj 'slatkoj utjesi'. No umjesto obi?ne mlije?ne, radije odaberite tamnu koja ima barem 70 posto kakaovca. Crna ?okolada, bogata flavonoidima, antioksidansima iz ploda kakaovca, pomae u borbi s rakom i bolestima srca i krvoilnog sustava, a sniava krvni tlak bez posljedica na tjelesnu teinu, krvnu plazmu ili e?er.

tportal.hr

 
 
 
 

Naj?itanije u zadnjih 30 dana

Ko je tu?

Nijedno
Trenutno aktivnih Gostiju: 58 
 
 
 
 
nike tn pas cher nike tn pas cher nike tn pas cher nike tn pas cher air max pas cher air max pas cher stone island outlet stone island outlet stone island outlet stone island outlet stone island outlet stone island outlet barbour paris barbour paris barbour paris barbour paris barbour paris piumini peuterey outlet piumini peuterey outlet piumini peuterey outlet piumini peuterey outlet piumini peuterey outlet canada goose pas cher canada goose pas cher canada goose pas cher canada goose pas cher canada goose pas cher canada goose pas cher woolrich outlet online woolrich outlet online woolrich outlet online woolrich outlet online woolrich outlet online woolrich outlet online Fjllraven Kanken backpack Fjllraven Kanken backpack Fjllraven Kanken backpack Fjllraven Kanken backpack Fjllraven Kanken backpack Fjllraven Kanken backpack woolrich outlet online piumini woolrich outlet moncler outlet online moncler outlet piumini moncler outlet moncler outlet online peuterey outlet online peuterey outlet cheap oil paintings pop canvas art