Ovdje ste:: Lifestyle Auto Novosti
 
 

Ispis


Astronomske cijene fosilnih goriva ve?odavno bacaju u o?aj i proizvo?a?e automobila ali najvie same kupce i voza?e. Iako su do sada kupci prestinih automobila bili koliko toliko imuni na cijene goriva, jasno je da vie ni oni nisu u stanju rasipati novac. Zbog toga, i niza drugih razloga Porsche je odlu?io zaboraviti na svoju tradiciju, i tritu ponuditi model sa dizelskim motorom. Ono to Porsche vjerovatno vie zabrinjava od budeta njihovih kupaca je trend pada prodaje velikih SUV vozila. S obzirom na namjenu i imid SUV-ova koji su gotovo po pravilu veliki potroa?i goriva, trenutno imaju ispunjene sve preduslove da im se desi isto ono to se dogodilo ameri?kim muscle car guta?ima goriva krajem 60-ih i po?etkom 70-ih godina prolog stolje?a. Upravo zvog toga svi proizvo?a?i koji imaju veliki udio u prodaji SUV-ova ubrzanim tempom razvijaju alternativne pogone za ove modele, a s obzirom na tradiciju i imid Porschea, uvo?enje dizelskog motora u ponudu je jedna od radikalnijih alternativa u historiji ove komapnije.

?injenica da osnovni Cayenne sa najslabijim motorom u idelanim uslovima troi 12,9 litara benzina na 100 kilometara jasno je da i imu?niji voza?i trebaju neku skromniju opciju. Naravno, i uz manju potronju dizela u Cayenneu mora zadrati ugled Porschea kao sportske marke, te odli?ne performanse jednostavno ne smiju izostati. Porsche je ve? potvrdio da dizelski Cayenne u prodaju dolazi u martu naredne godine, te bi trebao kotati oko 55.000 Eura.

Tako?er, u Porscheu o?ekuju i odli?an odziv, pa bi prema njihovim o?ekivanjima trite trebalo godinje progutati preko 15.000 dizelskih Cayennea. U svakom slu?aju ta?ne podatke o novom dizelskom motoru Porsche jo uvijek uspjeno krije, ali je jasno da bi trebao ponuditi i znatno vie od Volkswagenovog V10 TDI sa 313 KS koji se ugra?uje u Touareg. Uz najavu dizelaa, Porsche je najavio da je u toku razvoj i novog SUV-a manje klase koji je ?e dijeliti platformu sa Audijem Q5 i VW Touranom.

sarajevo-x.com
 
 
 
 

CB Login