Ispis

Nakon to su u punom sjaju svoje pokuaje predstavili Lumma, Hamann i Hartge dolo je vrijeme da novi X6 do?e i pod no uglednog AC Schnitzera. U ovom slu?aju o?ito je bio pametan potez pustiti konkurenciju da predstavi svoju ponudu, s obzirom da Schnitzerova obrada izgleda najuvjerljivije.

Iako je novi koncept SUV-ova koji je BMW predstavio sa novim X6, koji objedinjuje kupeovsku formu sa robusno?u terenaca, naiao na podijeljene reakcije neosporno je da prodaja ovog modela cvjeta. U skladu sa tim jasno je da i ponuda tuning opreme i kitova bude iz dana u dan bogatija, pa je AC Schnitzer vrlo brzo uhvatio priklju?ak sa novim trendovima.
Prije svega ovaj tuner se posvetio aerodinami?kom kompletu koji je prije svega trebao dozu agresivnosti podi?i na novi nivo. Tako je potpuno redizajniran prednji odbojnik koji je sada znatno masivniji, ali ujedno objedinjuje znatno pove?ane otvore za zrak, gdje se posebno isti?u upe?atljivi dijagonalni otvori. Zbog velike povrine rashladnih otvora svjetla za maglu su morala biti premjetena, pa su i taj potez u Schnitzeru iskoristili da X6 izgleda ire i agresivnije tako to su maglenke smjestili u same krajeve karoserije.

Tako?er, sli?no je prera?en i zadnji odbojnik, koji, ako ga posmatramo zasebno, izgleda dostojno takmi?arskog GT automobila. Ogroman difuzor sa novim smjetajem izduvnih cijevi svakako se uklapaju u kupeovski bigfoot oblik. Tako?er, sve platike su prelakirane u boju karoserije da bi se dobio izgled neprekinutih povrina, ali i da bi automobil i vizuelno izgledao vie priblien podlozi.
Vie cestovnog nego offroad karaktera Schnitzerovom X6 donose i impresivne 22-in?ne viedjelne felge ?iji je centralni dio tako?er prelakiran u crnu boju. Diskretni i poeljni detalji koji se isti?u u mnotvu crnih detalja su polirani rubovi TypeV II felgi, ali i aluminijski stepenik na proirenim pragovima.

Tako?er, u AC Schnitzeru su se posvetili i motorima. Naalost, za sada nisu htjeli objaviti ta?ne podatke u kolikoj mjeri su uspjeli oja?ati 3,0d i 3,5d motore, ali je poznato da je za oba motora posebno razvijen kompjuterski menadment motora. Vrhunske performanse u Schnitzeru obe?avaju i zahvaljuju?i ovjesu koji je posebno podeen i razvijen zahvaljuju?i opsenom testiranju na Nurburgring Nordschleife stazi, pa visoko teite i velika karoserija ne bi trebali biti velika prepreka za odli?ne voza?ke uitke.
sarajevo-x.com