BMW 645Ci Hartge

Ispis

 

Dok mnogi jo uvijek raspravljaju oko dizajna novih BMW-ovih modela, Hartge tuner donosi potpuno neobi?no prera?en coupe serije 6.Ono to najvie odvaja ovu esticu od drugih je prednji dio, koji je neto naj?udnije vi?eno u automobilizmu posljednjih par godina.Moda se svima ne?e svidjeti, ali ?e definitivno osigurati prepoznatljivost ovoj preradi.
Caka je u tome da je potpuno promjenjen prednji dio automobila, tako su netaknuta ostala samo svijetla, a sve okolo njih je promjenjeno. ?ak su i BMW-ovi popularni "bubrezi" nanovo dizajnirani, dok je taj potez objanjen eljom za povratak retro izgleda. Na ta su konkretno mislili, nikome nije potpuno jasno.



Ostatak automobila, bar kada se govori o izgledu je minimalno promjenjen, tako sada zadnji dio krasi pored Hartge znaka i novi ispuni sistem sa 4 izlazne cijevi.


Tu su jo i alu-felge impozantnih dimenzija od 21-col, sa gumama 255/30 naprijed i 295/25 nazad. Oni koji paze na detalje, opazit ?e jo i velike ko?ione diskove od 380 mm kao i sputeno podvozje za 30 mm. Sputeno podvozje osim boljeg izgleda, doprinosi i odli?nom leanju automobila, koje je jo poja?ano ugradnjom sportskih dodataka, gdje spadaju kru?e opruge i amortizeri, kao i novi set stabilizatora.
Prerada ovdje nije zavrena, pa je tako ostao jo jedan korak do "cilja". Naravno, zadnji korak u ovom slu?aju je motor. Tako je 4.4 litrenom V8 snaga sa 333 porasla na 420 KS, to je postignuto pove?anjem zapremine motora na 5.1 litru. Ovo je pove?alo i obrtni momenat sa 450 na 520 Nm, a performanse koje postie Hartge 645Ci su zavidne. Ubrzanje do 100 km/h traje 4.9 sekundi i ne prestaje sve do oko 290 km/h, to je izuzetan rezultat za vozilo teko 1695 kg. Voza? ?e tu brzinu mo?i pratiti preko brzinomjera graviranog do 300 km/h, koji nosi potpis Hartgea. Isti potpis nosi i ostatak unutranjosti, koja je oplemenjena sa mnogo koe i aluminijuma.

sarajevo-x.com